Sabtu, 8 Oktober 2011

Program Merekayasa Peringkat Negeri Selangor 2011

    Karnival Merekayasa Perkhidmatan Unit Bimbingan dan Kaunseling Peringkat Negeri Selangor telah diadakan di Sekolah Menengah Teknik Vokasional, Sungai Buloh pada hari Isnin bersamaan 3/10/11 jam 9.00 pagi. Semua Pejabat Pelajaran Daerah dari seluruh negeri Selangor yang terdiri daripada 12 buah daerah iaitu Petaling Jaya, Shah Alam, Hulu Selangor, Kuala Langat, Kuala Selangor, Sabak Bernam, Ampang Jaya, Kajang, Selayang, Sepang dan Subang Jaya telah menyertai karnival ini.

    Sempena dengan karnival ini, 4 pertandingan telah dipertandingkan iaitu Kaunselor Muda, Membina Blog, Facebook dan Pertandingan Video Korporat. Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya telah mewakili Daerah Sepang dalam keempat-empat pertandingan tersebut. Di samping itu, pameran kerjaya, pameran Bilik Bimbingan dan Kaunseling dan simulasi penerbangan telah diadakan. Tuan Abdullah bin Mat Yunus, Tuan Pengarah Jabatan Pelajaran Selangor telah merasmikan Majlis Penutupan dan Penyampaian Hadiah. Para Pengetua SMK turut menghadirkan diri dalam Majlis Penutupan.   

    Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya yang mewakili daerah Sepang telah memenangi tempat ketiga dalam 'Facebook' dn saguhati bagi Pertandingan Membina Blog. Manakala, Aliah Syahmina Mohd Nazarudin telah diumumkan sebagai kaunselor muda kerana memenangi tempat pertama dalam Pertandingan Kaunselor Muda. Tahniah diucapkan.
SM Vokasional Sungai Buloh

Pameran Bilik UBK

Kaunselor Muda = Aliah Syahmina Mohd Nazarudin





















Facebook






















Membina Blog





Video Korporat


Tiada ulasan:

Catat Ulasan